پس از رزرو تور، شما یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد که جزئیات کامل رزرو شما را شامل میشود. اطلاعات مربوط به هتل، تاریخ و ساعت حرکت، ویزا (در صورت نیاز) و سایر جزئیات را در این ایمیل چک کنید.
برای رزرو تور گردشگری، میتوانید از طریق وبسایت یا دفتر فروش آژانس مسافرتی یزد مهر نوین ثبتنام کرده و پس از پرداخت هزینه، محل و زمان جلسهی اطلاعرسانی را از آنجا دریافت کنید.
تورهای تخفیفی عمدتاً از طریق تبلیغات و خصوصیات خاص به اطلاع عموم میرسند. شما میتوانید از طریق همین وبسایت، شبکههای اجتماعی که آدرس آن در همین سایت وجود دارد یا خبرنامههای آژانسهای مسافرتی یزد مهر نوین برای دریافت اطلاعات در مورد تورهای تخفیفی استفاده کنید.
خیر پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده مسافر میباشد و آژانس مسافرتی صرفا تامین کننده بلیط، ویزا و اقامت برای مسافران میباشد.
در خصوص اجرا نشدن گشت شهری خیر زیرا اجرای گشت شهری جزو خدمات مازاد شرکتی است که هتل برای شما Book کرده است. چنانچه ترانسفر به دنبال شما نیامده باشد و اشتباه از سوی شرکت کارگذار باشد بله شما میتوانید تقاضای عودت مبلغ ترانسفر را که معمولا بین 20-10دلار است را نمایید.
تغییر نام مسافر بعد از صدور بلیط هواپیما، بههیچوجه امکانپذیر نیست.
شرکتهای هواپیمایی، بلیط را به نام فرد خاص صادر میکنند و اطلاعات آن باید دقیقاً با مدرک شناسایی (مانند پاسپورت یا کارت ملی) مطابقت داشته باشد. کوچکترین مغایرت مانند اشتباه در املا یا جاافتادن حرف، ممکن است باعث عدم اجازه سوار شدن به هواپیما شود.
شما باید بلیط فعلی را کنسل کرده و بلیط جدیدی با نام صحیح بخرید.
هزینهای بابت جریمه کنسلی طبق قوانین شرکت هواپیمایی از مبلغ بلیط شما کسر شده و مابقی به شما برگردانده میشود (در صورتی که بلیط قابل استرداد باشد).
طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری ایران، در صورت تأخیر یا تعجیل بیش از ۲ ساعت در زمان پرواز، مسافر حق دارد بلیط خود را بدون پرداخت جریمه کنسل کند.
در چنین شرایطی:
شرکت هواپیمایی موظف است کل مبلغ بلیط را به مسافر بازگرداند.
این قانون برای پروازهای داخلی و اغلب پروازهای خارجیِ تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری نیز قابل اجراست.
فرقی نمیکند بلیط سیستمی باشد یا چارتری؛ در صورت تاخیر یا تعجیل بیش از دو ساعت، استرداد کامل وجه بدون جریمه ممکن است.